نخبه نوجوان سفیر گردشگری اردبیل شد – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان

نخبه نوجوان سفیر گردشگری اردبیل شد - خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان

نخبه نوجوان سفیر گردشگری اردبیل شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اوبیکو، حسن محمدی ادیب بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم معرفی این نوجوان نخبه به عنوان سفیر گردشگری اردبیل، اظهار کرد: نوجوانان بسیاری در تاریخ این استان نقش آفرینی کرده و در تاریخ ماندگار شده اند که این نوجوان نخبه نیز می تواند در عرصه های علمی و فرهنگی نماد پیشرفت و معرفی ظرفیت های استان اردبیل باشد.

وی با بیان اینکه درخشش نخبه نوجوان اردبیلی باعث افتخار است، گفت: حضور این نوجوان در میادین جهانی می تواند نام و آوازه ایران و اردبیل را به گوش همگان برساند و مانند الگویی برای پیشرفت علمی استان و کشورمان موثر باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: ارایه ایده های برتر، به روز و خلاقانه به مانند سایر حوزه ها در صنعت گردشگری نیز ضروری است و در عصر ارتباطات به لحاظ نقش فناوری در معرفی قابلیت های گردشگری، نیازمند استفاده از ظرفیت نخبگان هستیم.

محمدی ادیب ادامه داد: با توجه به قابلیت های این نوجوان اردبیلی او را به عنوان سفیر گردشگری استان اردبیل معرفی می کنیم تا با استفاده از ظرفیت های علمی و حضورهای ملی و بین المللی خود و همچنین با استفاده از حمایت های اداره کل میراث فرهنگی استان، سفیری برای معرفی جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی اردبیل باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نخبه نوجوان سفیر گردشگری اردبیل شد – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نخبه نوجوان سفیر گردشگری اردبیل شد – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.