برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان ابتدایی ارومیه – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان ابتدایی ارومیه - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

حجت حسن نژاد در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان ابتدایی ارومیه در گفت و گو با خبرنگار اوبیکو، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات بیش از دو هزار و 700 دانش آموز ابتدایی دختر و پسر در بخش های قرآن، عترت و نماز باهم رقابت می کنند.

وی ادامه داد: در این راستا در بخش دانش آموزان ابتدایی پسر یک هزار و 300 دانش آموز در رشته های احکام، قرایت و حفظ قرآن و نیز رشته های مداحی و اذان باهم رقابت کردند.

حسن نژاد اضافه کرد: همچنین در بخش دختران نیز بیش از یک هزار و 400 دانش آموز در رشته های قرایت، حفظ قرآن، احکام و نیز دعاخوانی رقابت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه استعداد یابی، ارزیابی و نیز فضاسازی معنوی در مدارس، کشف استعدادهای قرآنی در بین دانش آموزان و تربیت و پرورش این استعدادها را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی عنوان کرد.

وی یادآور شد: برای ارتقای سطح مسابقات قبل از برگزاری توسط اساتید مجرب کلاس های رفع اشکال در رشته های مختلف برای دانش آموزان برگزار شده است.

حسن نژاد گفت: برای برگزاری این مسابقات اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، موسسه قرآنی دارالحافظین، دارالقرآن های طوبی و المهدی همکاری داشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان ابتدایی ارومیه – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان ابتدایی ارومیه – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.