کرم لیفتینگ گاتیو بیز برای چه مواردی قابل استفاده است؟

معرفی کرم لیفت صورت گاتیو

صورت اولین جایی از بدن  است که اکثر مردان و زنان اولین علایم پیری را در آن مشاهده می کنند. ظهور علایم پیری در صورت، سبب کاهش اعتماد به نفس و انگیزه ی انسان می شود. این علایم معمولاً شامل خطوط ظریف و چین و چروک است و معمولاً با رسیدن به دهه های 30، 40 و 50 سالگی ظاهر می شوند.

کرم لیفتینگ گاتیو بیز برای چه مواردی قابل استفاده است؟

امروزه که ظاهر بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد، جای تعجب نیست که کرم لیفت  gatieauیکی از پرطرفدارترین کرم ها برای برگرداندن جوانی پوست باشد. این کرم بخاطر مزایای منحصر به فرد خود که در این مقاله به آن اشاره می کنیم، مورد توجه بسیاری از افرادی که به جوانی و زیبایی خود اهمیت داده اند قرار گرفته است.در واقع کرم لیفت صورت گاتیو یک روش لیفت صورت بدون جراحی است که به زیبایی و جوانسازی پوست شما کمک می کند.این کرم با فرمول چند منظوره خود از عصاره های گیاهی، ویتامین ها و پپتیدها برای کمک به بازیابی خطوط صورت، صاف کردن پوست و آبرسانی به آن جهت ایجاد ظاهری سفت تر و برجسته تر کاربرد دارد

موارد کاربرد کرم لیفت صورت گاتیو و سرم لیفت گاتیو

مهمترین موارد کاربرد محصولات گاتیو برای افرادی با پوست های دارای

چین و چروک

خطوط ظریف

شلی پوست

افتادگی پوست

بافت ناهموار

ظاهرناهموار

پوست خشک

پوست کم آب شده

قابل استفاده و کاربرد است. همچنین شما می توانید قبل از ایجاد آسیب و بروز علایم پیری از این محصول برای جوانسازی پوست و جلوگیری از بروز چین و چروک جدید استفاده کنید.

اهمیت لیفت صورت با کرم لیفت صورت گاتیو

باور کنید یا نه، ما در بیست سالگی شروع به از دست دادن کلاژن می کنیم. اگرچه ما متوجه این اتفاق نمی شویم، و زمانی که به مرز 30 یا 40 سالگی می رسیم، کیفیت پوست ما تغییرات خود را نشان می دهد. این تغییرات شامل ظهور خطوط ظریف پوستی ، فروکش کردن زیبایی و جوانی و کندشدن کانال های ارتباطی طبیعی پوست است.

روش استفاده از کرم لیفت صورت گاتیو و سرم لیفت صورت گاتیو

موارد استفاده: صورت، گردن، دست ها، از استفاده در ناحیه دور چشم خودداری کنید.

مراحل: پس از پاکسازی، چند قطره را روی کف دست خود بریزید و با انگشت روی صورت بمالید تا یک لایه نازک تشکیل شود.

پس از استفاده، مستقیماً به جلو نگاه کنید و سعی کنید هیچ گونه حرکتی مانند لبخند زدن به مدت 2 تا 3 دقیقه یا تا زمانی که کرم خشک شود انجام ندید.

بهترین نتایج: برای استفاده روزمره یا برای مهمانی ها و مناسبت های خاص.هنگام استفاده از لیفت صورت از مرطوب کننده استفاده نکنید زیرا بر یکپارچگی کرم روی صورت تاثیر می گذارد.

ترکیبات مهم کرم سفت کننده پوست بدن گاتیو:

در سرم لیفت کننده بدن dr.biz ترکیبات متفاوتی از سایر کرم های موجود در بازار به کار رفته است. که با محصولات برند و مطرح خارجی با کیفیت برابری می کند. ترکیبات مهم این کرم سفت کننده عبارت اند از:

سدیوم هیالورونات، سراماید، عصاره دانه کینوا

سدیوم هیالورونات: این ماده به صورت طبیعی در بدن و پوست وجود دارد و نقش محافظتی داردکه با تشکیل لایه محافظ، از پوست حفاظت می کند.

سراماید ازخانواده اسید چرب است و به عنوان ماده ضد پیری در محصولات مراقبت از پوست استفاده میشود

سراماید ها لیپیدهایی هستند که به طور طبیعی در پوست وجود دارند و سد دفاعی پوست را تقویت می کنند.

عصاره دانه کینوا

عصاره دانه کینوا باعث جوانسازی پوست می شود و پوستی نرم، صاف و انعطاف پذیربه شما ارمغان می دهد.

بادارا بودن لیزین و ویتامین B2 یا همان ریبوفلاوین به تولید کلاژن و الاستین کمک می کند.

باعث کم شدن خطوط ریز و چین و چروک می گردد.

به سفت شدن و تقویت پوست کمک می کند

قیمت کرم دور چشم گاتیو و قیمت کرم سفت کننده پوست بدن گاتیو با فرمولاسیون حرفه ای ونتیجه مثبت کاملا صرفه اقتصادی دارد

پک ضد چروک و لیفت صورت گاتیو

این پک شامل دو عدد از پرفروش های برند گاتیو ، کرم ضد چروک و سرم لیفتینگ گاتیو می باشد که در زیر به تشریح آن می پردازیم :

1-کرم ضد چروک :

اثربخشی فوق العاده خوب و باورنکردنی کرم ضد چین و چروک گاتیو باعث شده است تا خیلی از خانم ها به دنبال ساختار اصلی آن باشند. در زیر، ترکیبات این کرم  را معرفی خواهیم کرد:

پپتاید

سراماید

اسیدهای هیدروکسی (شامل آلفا، بتا و پلی هیدروکسی اسید می شود. )

ویتامین C و E

ویتامین A رتینول (یکی از مشتقات ویتامین A است.)

کو آنزیم q-10

نیاسینامید (ترکیبی از آنتی اکسیدان است.)

ماده اصلی سازنده این کرم عبارت است از پپتاید و سراماید.

پپتایدها همیشه توسط خود پوست و سرامایدها همیشه توسط خود بدن تولید می شوند. اما زمانی می رسد که سرعت تولید این مواد در بدن کاهش پیدا می کند و منجر به چروک های پوستی می شود. برای همین لازم است تا این مواد به صورت موضعی روی پوست استفاده شود تا چروک های پوستی از بین بروند.

مزایای استفاده از کرم ضد چین و چروک

کاهش خطوط و چین و چروک

رفع تیرگی قسمت های مختلف از قبیل اطراف چشم

بهبود ناهمواری های بافت پوست از قبیل جای جوش و آکنه

روشن شدن کلی رنگ پوست

رطوبت بخشیدن به پوست

استحکام بخشیدن به پوست

پک ضد چروک و لیفت گاتیو

2-سرم لیفت صورت :

این سرم به خاطر تاثیر فوق العاده ای که روی چین و چروک ها دارد و باعث کشیدگی قابل توجه پوست میشود، زمانی که خانم ها حس کنند به خاطر بالا رفتن سن، استعمال دخانیات، چاق و لاغر شدن مکرر و غیره دچار افتادگی پوست شده اند، به سراغ این سرم می روند.خاصیت لیفتینگ سرم مورد نظر، به خاطر وجود ماده ای به نام هیالورونیک اسید می باشد.

این ماده یک ترکیب شیمیایی آلی و یک هیدروکربن می باشد که به صورت طبیعی در ماتریکس خارجی سلول ها و بافت های بدن تولید می شود.این ماده تا زمانی که بتواند زمینه ساز بافت همبند پوست شود و مقدار زیادی رطوبت جذب کند، به زیبایی و شادابی پوست کمک خواهد کرد. اما با افزایش سن، میزان تولید هیالورونیک اسید کاهش پیدا می کند و افراد شاهد افتادگی پوست خواهند بود.در این هنگام، استفاده موضعی از سرم لیفتینگ گاتیو که حاوی مقدار قابل توجهی هیالورونیک اسید است، میتواند کمک شایانی به شادابی مجدد پوست کند.

مزایای استفاده از سرم کشیدگی صورت :

رطوبت رسانی به پوست

کاهش مقدار و شدت چین و چروک ها

سفت کردن پوست

بهبود بافت سطح پوست

از بین رفتن چروک های بسیار ریز

ترکیب درست استفاده از کرم ضد چروک و سرم لیفتینگ می تواند تاثیر بسیار عالی بر روی پوست و از بین رفتن چین و چروک های صورت بگذارد. جهت مشاوره تخصصی و خرید کرم ضد چروک گاتیو می توانید بصورت رایگان از ما مشاوره بخواهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کرم لیفتینگ گاتیو بیز برای چه مواردی قابل استفاده است؟" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کرم لیفتینگ گاتیو بیز برای چه مواردی قابل استفاده است؟"، کلیک کنید.