10 پروژه پزشکی قانونی در کشور افتتاح می شود – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان

۱۰ پروژه پزشکی قانونی در کشور افتتاح می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اوبیکو، رضا حاج منوچهری ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی اظهار کرد: این سازمان با 3700 پرسنل، در 447 مرکز خدمات ارایه می دهد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: سال گذشته 2 میلیون و 200 پرونده در سازمان پزشکی قانونی تشکیل شده که 87 درصد آن مربوط به حوزه معاینات، 2 درصد کمیسیون پزشکی، 7 درصد آزمایشگاه و مابقی در حوزه تشریح بوده است.

وی با تاکید بر لزوم آرامش روانی ارباب رجوع و همکاران، خاطرنشان کرد: در حوزه رفاهی، پرداختی و فضای فیزیکی باید شرایط مناسب را فراهم کنیم.

منوچهری با بیان اینکه استان خراسان رضوی با 13 مرکز غیر تملیکی، رتبه اول کشور را در این زمینه دارد، افزود: برای افتتاح مراکز جدید نیازمند زمین و زیرساخت هستیم که متاسفانه استان در این بخش همکاری لازم را با پزشکی قانونی ندارد. همچنین در شهرستان هایی مانند نیشابور، مرکز تشریح وجود ندارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه استان خراسان رضوی یکی از 10 استان فعال در حوزه ژنتیک است، افزود: استان خراسان رضوی با وجود محدودیت ها، دومین استان به لحاظ حجم کاری است.

وی به تشریح اقداماتی که در حوزه تجهیزات علیرغم تحریم ها صورت گرفته است پرداخت و افزود: در هفته قوه قضاییه، 10 پروژه در 10 استان، افتتاح می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "10 پروژه پزشکی قانونی در کشور افتتاح می شود – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "10 پروژه پزشکی قانونی در کشور افتتاح می شود – خبرگزاری اوبیکو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.